Yogini staat voor betrouwbaar, goede en snelle verzendservice, met aandacht werken wij aan onze persoonlijke klantenservice en leveren een ruim assortiment aan yoga, meditatie, ayurveda en aanverwante producten. Wij verkopen maar ontwikkelen ook nieuwe producten, ons biologisch eigenmerk Yogitri is hier een voorbeeld van.
Leveringstermijn
De leveringstermijn is de termijn beginnende op de dag dat uw betaling op onze bankrekening staat bijgeschreven. In de meeste gevallen is de levering binnen één of twee werkdagen na betaling. Yogini hanteert een levertijd zoals omschreven staat bij het product. Yogini draagt zorg voor de snelst mogelijke levering. De consument heeft, vanwege langere levertijd dan verwacht, altijd de mogelijkheid om zijn bestelling (zonder kosten) te annuleren. In sommige situaties kan de leveringstijd langer duren. De consument wordt per e-mail geïnformeerd, indien er sprake is van een langere leveringstijd.
Leveringstermijn producten op voorraad
Wij leveren uit voorraad waardoor uw bestelling na betaling aan ons, dezelfde dag wordt verwerkt en verzonden via PostNL. Pakketten (bestellingen die niet door de brievenbus kunnen) krijgen een Track & Tracé code, hiermee kunt u uw bestelling volgen via de site van PostNL.
Leveringstermijn producten uit voorraad
Helaas kan het voorkomen dat uw bestelde product (tijdelijk) niet bij ons op voorraad is, dit staat vermeld bij de product informatie. In een dergelijk geval nemen wij contact met u op. Yogini hanteert een levertijd van maximaal 8 dagen wanneer een product bij ons niet voorradig is. Er zijn ook producten die een langere levertijd hebben, maar dit wordt altijd direct aangegeven bij het bestellen van het product. U wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. De consument heeft, vanwege een langere levertijd dan verwacht, altijd de mogelijkheid om zijn of haar bestelling (zonder kosten) te annuleren. Redenen voor een langere leveringstermijn kunnen zijn:
De producten worden speciaal voor u besteld
Wij zijn door onze voorraad heen
De importeur is door zijn voorraad heen
De vraag naar het product is groter dan door de producent verwacht
Het betreft een nieuw product en het kan nog niet in de gevraagde hoeveelheden geproduceerd worden.
Leveren aan postbus
PostNL levert geen pakketten af aan een postbus, daarom vragen wij altijd om een regulier afleveradres.
Leveringsvoorwaarden
Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief btw, wijzigingen voorbehouden. Voor het retourzenden van goederen dient u eerst per e-mail contact met ons op te nemen en de e-mail bevestiging van Yogini af te wachten, dit ter eventuele goedkeuring van uw verzoek. Een zending wordt alleen retour genomen mits het artikel in nieuwe staat verkeerd en voorzien is van de originele en onbeschadigde verpakking. De retour verzendkosten komen voor rekening van de consument-koper. Helaas kunnen wij geen gratis retour aanbieden, we zijn een familie bedrijf en kunnen niet op tegen de enorme grote internet bedrijven op het www. Wij vragen hier uw begrip. Het kan voorkomen dat het door u aangeschafte product gebreken vertoont. Wanneer deze gebreken binnen de fabrieksgarantie vallen dan kunt u na overleg met het Yogini service team, het product ter reparatie dan wel vervanging opsturen naar Yogini. U zult moeten verwijzen naar uw factuurnummer. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Garantie op de artikelen is volgens de voorwaarden van de leverancier of de fabrikant.</p>