Leveringstijden


Update coronavirus:

Extra drukte - levertijd

Door de grote toename van de online verkopen heeft PostNL het momenteel extreem druk en is daardoor overbelast. Hierdoor zijn pakketen soms wat langer onderweg, dit is verschillend per regio en per dag. Daarbij komt dat de track & trace informatie nu ook niet altijd even correct is. PostNL doet er alles aan om alle verzendingen zo goed en zo snel mogelijk te verwerken, maar zolang de corona crisis ook grote invloed heeft op alle online verkopen, verwacht PostNL niet altijd de snelle bezorging te kunnen garanderen zoals voorheen. Ook andere transportbedrijven hebben hiermee te maken en deze gevolgen gelden voor alle webshops. Helaas kan geen enkele webshop hier invloed op uitoefenen.

Tevens kan PostNL door de drukte ook niet de service bieden om individuele bezorgingen te onderzoeken en wordt de aandacht vooral gericht op het zoveel mogelijk verwerken van verzendingen.

Gezien de voornoemde omstandigheden adviseren wij u om geduldig te zijn en te blijven als uw pakket niet binnen de verwachte levertijd bezorgd wordt. Een onderzoek opstarten over een vertraagde verzending heeft geen zin, omdat wij en PostNL geen andere informatie kunnen verstrekken dan reeds in de track en tracé link staat vermeld, deze kunt u ook zelf raadplegen. Wij vragen u begrip te hebben, gezien de uiterst bijzondere tijden waarin wij allen verkeren.

Waarom is Yogini momenteel nauwelijks telefonisch bereikbaar?

Ook bij ons is het door het coronavirus enorm druk en zijn wij dagelijks bezig om alle bestellingen op tijd te verwerken, hierdoor zijn wij tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar. Ons e-mailen met vragen over het bovenstaande heeft nu geen meerwaarde. Onze verontschuldiging hiervoor.

 

__________________________

 

Leveringen


Yogini staat voor betrouwbaar, goede en snelle verzendservice, goede klantenservice en heeft het grootste assortiment yoga, meditatie, ayurveda en aanverwante producten.


Leveringstermijn

De leveringstermijn is de termijn beginnende op de dag dat uw betaling op onze bankrekening staat bijgeschreven. In de meeste gevallen is de levering binnen één of twee werkdagen na betaling. Yogini hanteert een levertijd zoals omschreven staat bij het product. Yogini draagt zorg voor de snelst mogelijke levering.

De consument heeft, vanwege langere levertijd dan verwacht, altijd de mogelijkheid om zijn bestelling (zonder kosten) te annuleren.

In sommige situaties kan de leveringstijd langer duren. De consument wordt per e-mail geïnformeerd, indien er sprake is van een langere leveringstijd.

Leveringstermijn producten op voorraad

Wij leveren uit voorraad waardoor uw bestelling na betaling aan ons, dezelfde dag wordt verwerkt en verzonden via PostNL. Pakketten (bestellingen die niet door de brievenbus kunnen) krijgen een Track & Tracé code, hiermee kunt u uw bestelling volgen via de site van PostNL.

Leveringstermijn producten uit voorraad

Helaas kan het voorkomen dat uw bestelde product (tijdelijk) niet bij ons op voorraad is, dit staat vermeld bij de product informatie. In een dergelijk geval nemen wij contact met u op.

Yogini hanteert een levertijd van maximaal 8 dagen wanneer een product bij ons niet voorradig is. U wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

De consument heeft, vanwege een langere levertijd dan verwacht, altijd de mogelijkheid om zijn of haar bestelling (zonder kosten) te annuleren.

Redenen voor een langere leveringstermijn kunnen zijn:
- De producten worden speciaal voor u besteld
- Wij zijn door onze voorraad heen 
- De importeur is door zijn voorraad heen
- De vraag naar het product is groter dan door de producent verwacht 
- Het betreft een nieuw product en het kan nog niet in de gevraagde hoeveelheden geproduceerd worden.

Leveren aan postbus

PostNL levert geen pakketten af aan een postbus, daarom vragen wij altijd om een regulier afleveradres.

Leveringsvoorwaarden

Alle prijzen zijn in euro’s en inclusief btw, wijzigingen voorbehouden. Voor het retourzenden van goederen dient u eerst per e-mail contact met ons op te nemen en de e-mail bevestiging van Yogini af te wachten, dit ter eventuele goedkeuring van uw verzoek. Een zending wordt alleen retour genomen mits het artikel in nieuwe staat verkeerd en voorzien is van de originele en onbeschadigde verpakking. De verzendkosten komen voor rekening van de consument-koper.

Het kan voorkomen dat het door u aangeschafte product gebreken vertoont. Wanneer deze gebreken binnen de fabrieksgarantie vallen dan kunt u, alleen na overleg, het product ter reparatie dan wel vervanging opsturen naar Yogini. U zult moeten verwijzen naar uw factuurnummer. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Garantie op de artikelen is volgens de voorwaarden van de leverancier of de fabrikant.